Avatar billede bjafib Nybegynder
09. august 2009 - 17:24 Der er 1 kommentar

Palm Tungsten T3

Hej

Håber der er nogle af jer der har erfaringer med en Palm Tungsten T3.

Jeg har nemlig fået fat i sådan en halv gammel sag, har prøvet mig lidt frem med den og fået instaleret Hotsync softwaren på min computer (Vista).

Har dog problemer med at overføre billeder, musik og film (har læst den skulle kunne afspille film).

Musik har jeg fået over ved at ligge det i en mappe på sdkortet der hedder Audio, har prøvet det samme med billeder og film men kan ikke regner ud hvad mappen skal hedde hvis det kan lade sig gøre.

Men skulle det ikke også kunne lade sig gøre med Hotsync?

Gode forslag generelt og programmer til T3'eren modtages også gerne :)
Avatar billede sonalias Seniormester
29. januar 2014 - 01:45 #1
Hej Bjafib
Du bedes venligst huske at lukke dine spørgsmål efter dig.
// Sonalias