Avatar billede stroel Nybegynder
24. juni 2009 - 11:44 Der er 2 kommentarer

Samarbejdspartner til onlinestrategi/webstrategi

Jeg mangler en samarbejdspartner der kan hjælpe mig med at udfærdige en webstrategi for vores website således vi sikrer at vi kommunikerer på den rigtigt måde med de rigtige mennesker.
Vi har også brug for at få sat nogle målepunkter op således vi kan se om vores tiltag hjælper.
Er der nogen der har kendskab til en samarbejdspartner der kan hjælpe med dette?
Vi ligger i midtjylland, og vil foretrække et firma i nærheden (alt er jo relativt)
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2009 - 12:05 #1
Hej

Vi kan hjælpe dig og vi har en del jyske kunder :)

Du kan læse lidt mere om os på http://www.ehandelsbureauet.dk

Du kan kontakte mig på 28 18 98 43 eller henning@wogw.dk
Avatar billede bmpi Nybegynder
24. juni 2009 - 12:53 #2
Jeg kan også hjælpe dig, da website-optimering og effektmåling er noget jeg gør i mit firma på freelance-basis. Jeg bruger en lang række værktøjer til dette formål, men især Google Website Optimizer, Google Analytics, Googles Webmaster Tools samt andre afhængig af den konkrete opgave.

Jeg har bopæl mellem Silkeborg og Århus, og da jeg endnu kun laver dette på freelancebasis, kan jeg tilbyde dig at udføre opgaven for en rigtig god pris i forhold til de større bureauer, såfremt jeg efterfølgende kan bruge jer som reference.

Alting afhænger selvfølgelig af den konkrete opgaves indhold og omfang, og det vil jeg naturligvis gerne diskutere nærmere med jer :-)

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf.nr: 31 60 07 31