Avatar billede trinehg Nybegynder
03. juni 2009 - 22:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med log-in til eksterne mailbokse.

Hej.
Min veninde har to PC'ere. En stationær og en bærbar. Idag har hun haft problemer på den bærbare, som hun primært bruger: hun kunne ikke logge ind på sin hotmail-konto.

Hun kunne godt fra sin stationære, så den brugte hun.

Senere ville hun lige tjekke en yahoo-mail - fra den bærbare...... den kunne hun HELLER IKKE logge ind på. Så testede hun TDC-mailserveren, og sørme om den heller ikke var tilgængelig fra den bærbare.

ALLE tre mailservere fungerer fra hendes stationære.

Den stationære kører på en bredbåndsforbindelse, og den bærbare fra et mobilt netværk. Men andre sider har hun IKKE problemer med at åbne.

Hvad søren kan der være galt? Hun har scannet for ALT, opdateret, installeret nyt virusprogram, i fald det var en firewall, der blokerede. Lige lidt hjælper det, og i skrivende stund kan hun slet ikke komme på nettet fra den bærbare???
Avatar billede trinehg Nybegynder
03. juni 2009 - 23:07 #1
Det skal lige tilføjes, at problemet med, at der nu slet ikke kan logges på nettet, opstod EFTER systemgendannelsen, der blev forsøgt her i aften.
Avatar billede trinehg Nybegynder
04. juni 2009 - 12:22 #2
Denne tråd lukkes. Spørgsmålet er postet i anden kategori.