Avatar billede drgonzo Praktikant
06. maj 2009 - 15:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HTC touch Diamond

Hejsa

Kort spørgsmål. Har en htc touch diamond, ikke sim låst, stort set ubrugt. Hvad kan man sælge sådan en fætter til?
Avatar billede stagedk Nybegynder
22. maj 2009 - 10:43 #1
Eftersom HTC Touch Diamond er en virkelig fagget tlf. så du skal nok ikke regne med at få særlig meget for den..
og så får du nok en rimelig klat hvis du har kvittering.
Avatar billede drgonzo Praktikant
12. juni 2009 - 18:26 #2
øhh woot? Har kvitering, den er ikke låst mm
Avatar billede stagedk Nybegynder
12. juni 2009 - 20:33 #3
Det er ligemeget, den har fået så meget dårlig omtale, så der er nok ikke særlig mange penge at hente.
Avatar billede drgonzo Praktikant
11. august 2009 - 15:11 #4
Lukket pga forældet og ingen hjælp