Avatar billede cme9000 Nybegynder
03. maj 2009 - 22:18 Der er 7 kommentarer

Vhs til pc ekspert søges....!!!!!!!

Er der nogen der kan fortælle mig hva jeg skal gøre...???

Jeg har købt en digital vhs converter, og det hele er instaleret, og ser ud til at virke fint med selve programmet..MEN der er intet billede eller lyd...Er der nogle indstillinger i pcen der skal ordnes eller noget...
Det hele er sat sammen via usb til pc og sat til vhs med scart stik....Har desværre ik s-video. men det skulle vel også kunne gøres via scart stik ik..????
Avatar billede mchlbk Praktikant
03. maj 2009 - 22:25 #1
Hej igen.

Du kan ikke stille det samme spørgsmål 2 gange, du har allerede stillet det her: http://www.eksperten.dk/spm/873630#reply_7378982

Du skal lukke det ene spørgsmål.
Avatar billede cme9000 Nybegynder
03. maj 2009 - 22:29 #2
hvordan lukker man et spørgsmål
Avatar billede mchlbk Praktikant
03. maj 2009 - 22:43 #3
Du skriver bare et svar og giver dig selv pointene, så er spørgsmålet lukket. Så er vi fri for at der hænger en masse åbne spørgsmål. :)
Avatar billede cme9000 Nybegynder
03. maj 2009 - 23:08 #4
ok det gør jeg....men har du en løsning på mit problem..??
Avatar billede mchlbk Praktikant
03. maj 2009 - 23:13 #5
Nej desværre ikke... :(
Avatar billede ranni Forsker
04. maj 2009 - 20:38 #6
Du kan evt. bruge Movie Maker, Nero, Pinnacle eller Adope Element,
du kan så se om driveren er tilgængelig men jeg tror fejlen er i scarten.
Du skal være sikker på, der er udgang i scartstikket, det er nemlig ikke sikkert.
Du kan købe et scartstik til få tiere med omskifter til ind/udgang, evt. bruge komponent kabler.
14. august 2009 - 22:00 #7
(Skal du vide mere i denne tråd ?)