Avatar billede cme9000 Nybegynder
01. maj 2009 - 23:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

nogen der kan hjælpe..??

har købt en digital video converter, for selvfølgelig at spille mine vhs bånd ind på min pc....og det kører sådan set fint med selve programmet, den siger hverfald at den optager, men der er intet billede og lyd..???why..?? Der står på kassen at jeg skal have VGA video kort 32 MB minium og sound cart or On.Board sound ship..hvordan finder jeg ud af hva jeg har...???

På forhånd tak...
Avatar billede mchlbk Praktikant
01. maj 2009 - 23:37 #1
Står det ikke i den dokumentation der fulgte med da du købte computeren? Hvilken computer (mærke og model) har du?
Avatar billede cme9000 Nybegynder
01. maj 2009 - 23:42 #2
Har en toshiba satellite pro l300-1dt......
Kan desværre ik finde de papire, troede man kunne se det inde i pc et sted..??
Avatar billede mchlbk Praktikant
02. maj 2009 - 21:11 #3
Du kan finde navnet på videokortet i Enhedshåndtering. Så kan du google navnet og finde specifikationerne den vej.

Hvis videokortet er ok og du har fulgt brugervejledningen synes jeg du skal prøve at installere DriverMax herfra http://small.drivermax.com/soft/dmx/drivermax.exe og sørge for at samtlige din computers drivere er opdateret.

Prøv derefter om det virker.
Avatar billede cme9000 Nybegynder
02. maj 2009 - 21:32 #4
okay det vil jeg prøve....nu er jeg temmelig ny i pc verdenen, men nu synes jeg at have læst at jeg skal have et tv out kort i min pc for at spille over, skal man det..???
Er nu temmelig sikker på  at manden i computercity sagde det ik var nødvendigt....
Avatar billede mchlbk Praktikant
02. maj 2009 - 21:41 #5
Nej mig bekendt skal du bare have signalet fra videoen ind i computeren og så bruge den medfølgende software til at optage. Men prøv at opdatere samtlige drivere som beskrevet ovenfor og se om ikke det får det til at virke.
Avatar billede cme9000 Nybegynder
02. maj 2009 - 22:22 #6
okay tak for det, nu har jeg instaleret det der drivermax, kan du fortælle hva jeg skal bruge det til..?? og hvordan opdaterer jeg mine drivere..???
Avatar billede mchlbk Praktikant
02. maj 2009 - 22:38 #7
Når du åbner programmet kan du bede det lede efter drivere til din computer. Det vil bede dig om at registrere dig, det skal du gøre. Når du er registreret vil det vise dig samtlige driveropdateringer til din computer og hjælpe dig med at installere dem.
Avatar billede cme9000 Nybegynder
03. maj 2009 - 00:45 #8
synes ik rigtig der der drivermax virker..kan hvertfald ik få lov til at registere mig...
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
03. maj 2009 - 01:13 #9
Hej..

Hvilken styrer system bruger du ? (gerne hvis du kan skrive 32 eller 64 bit´s system).

("Højre klik med musen på (Denne(Computer)" + "Egenskaber"..
Avatar billede cme9000 Nybegynder
03. maj 2009 - 11:38 #10
bruger xp professional version 2002 service pack 3...
Synes ik jeg kan finde noget om 32 eller 64 bit....
Avatar billede cme9000 Nybegynder
03. maj 2009 - 23:09 #11
Lukker den her..:)