Avatar billede dannipm Nybegynder
24. april 2009 - 09:17 Der er 2 kommentarer

Der kommer ikke lyd ud af min bærbare...

Hej.

Jeg har en Dell Inspiron 9400. Jeg har problemer med lyden. En sjælden gang imellem kommer der fint lyd ud af højttalerne, men som oftest bliver jeg nødt til at bruge høretelefoner for at høre lyden i den. Jeg har hentet de seneste drivere fra Dells hjemmeside, så tror ikke det er der problemet ligger. NÅR endelig lyden virker, er det efter jeg har åbnet computeren, og så virker den lige til jeg lukker den igen.

Håber MEGET der er nogle som har en løsning på dette problem.

MVH
Avatar billede j3ppah Novice
24. april 2009 - 09:55 #1
hold windows knappen nede. tryk R.
Skriv Dxdiag.

Kopir det der står under "Sound" fanen, og skriv det her inde.
Avatar billede dannipm Nybegynder
24. april 2009 - 11:01 #2
ENHED                                  Drivere

Navn: SigmaTel Audio                  Navn: sthda.sys
Enheds-id: HDAUDIO\FUNC_01VEN_8384DEV_ Version: 5.10.4823.0000
          7690SUBSYS_1
Producent-id: 1                        Dato: 16-11-2005 23:36:00
Produkt-id: 100                        WHQL-logo: Ja
Type: WDM                              Andre filer:
Standardenhed: Ja                      Producent: SigmaTel

DIRECTX-FUNKTIONER:

Niveau for hardwareacceleration af lyd: Fuld acceleration

BEMÆRKNINGER:
-Testresultater for DirectSound: Fejl ved trinnet 19 (Brugerbekræftelse af software): HRESULT = 0x00000000 (fejlkode)