Avatar billede Slettet bruger
12. april 2009 - 22:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson C702 Cybershot - H i displayet?

Hej alle.
Jeg er den heldige ejer af en sony ericsson C702. Jeg har haft den i 7 måneder og glad for den. Jeg har for nyligt skiftet abonnementet ud, da Telia Express er billigere end On for mig, og efter det er der kommet et mærkværdiget H i displayet. jeg mener bestemt ikke at den er på nettet, men er ikke helt sikker, og jeg vil gerne være det, da det ellers kan blive meget dyrt.

H'et er lige mellem bjælken med forbindelse og lydløs.

På forhånd tak.
Avatar billede CCodam Nybegynder
12. april 2009 - 23:08 #1
Det står højstsandsynligt for HDSPA(3G), men så vidt jeg ved betyder det bare at der er tilgængeligt, ikke at du bruger det.

Så hvis du bare holder dig væk fra browseren eller andre ting på mobilen der benytters sig af 3G netværket, så skulle du være homefree :)
Avatar billede muddi Praktikant
12. april 2009 - 23:15 #2
Som CCodam siger, så betyder det ganske rigtigt blot at der HDSPA tilgængeligt.

Det skal du ikke være nervøs for. Mener globusen er i displayet når der er data-trafik.
Avatar billede CCodam Nybegynder
15. april 2009 - 16:44 #3
#0 Var det svar nok for dig?