Avatar billede mjdigital Nybegynder
02. april 2009 - 22:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ORDER BY

Hejsa guys :)

Hurtigt spørgsmål har følgende sql sætning

select * from tblBoligBilleder WHERE boligID = @bid AND Field !=@Field ORDER BY Sort

ALT efter @Field ser den ikke.. så order virker bare ik. hvad stiller jeg op?

Håber en eller anden har en ide :)

Og har prøvet ORDER BY Sort DESC / ASC
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. april 2009 - 22:29 #1
Det er nok ikke fordi, den ikke ser det. Hvad er "sort" for et felt? Og når du siger det ikke virker, hvad sker der så?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
02. april 2009 - 22:59 #2
er løst :)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
02. april 2009 - 23:00 #3
problemet lå slet ik der :) men problemet var i mine repeater's og placering på siden der vendte det hele på hovedet.. men tak