Avatar billede anders_cp Nybegynder
26. marts 2009 - 13:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Internetbetaling

Hej
Er der nogen som kan anbefale et system til at foretage internetbetalinger (dankort) over nettet?
Avatar billede giweo Juniormester
26. marts 2009 - 19:02 #1
www.FRIbetaling.dk

Godt og billigt
Avatar billede anders_cp Nybegynder
26. marts 2009 - 19:07 #2
Ja, det ser billigt ud. Har du kodet op mod det?
Avatar billede giweo Juniormester
26. marts 2009 - 19:11 #3
ja, har brugt dem i flere år og har ALDRIG oplevet problemer - pengene er på kontoen dagen efter dankortbetalingen
Avatar billede anders_cp Nybegynder
26. marts 2009 - 19:28 #4
ok, men jeg søger også på om det var nemt at kode op til den.

Jeg har vist ikke formuleret mit oprindelige spørgsmål ordenligt. Jeg ønsker også svar på om det er nemt/svært at kode op til.

nb. du skal nok få point, men jeg vil også have flere alternativer, så jeg håber andre vil komme med deres bud.
Avatar billede giweo Juniormester
26. marts 2009 - 21:51 #5
Det kommer jo også an på hvilken webshop du anvender, men der står en masse i deres FAQ på siden ...

Alternativ kan man også bede kunden om manuelt at taste det hele ind, se fx. min her :

https://pgw.fribetaling.dk/paymentform.fri?merchant=4788362
Avatar billede anders_cp Nybegynder
27. marts 2009 - 11:25 #6
Det her bekymrer mig lidt:
http://www.amino.dk/forums/t/10713.aspx

"
Har man ikke styr på oscommercen, er det ikke noget man bare integrerer, med mindre man har leget med betalingsløsninger før samt arbejdet med oscommercen.
"

Jeg har aldrig roddet med betalingsløsninger og slet ikke "oscommercen"...
Avatar billede anders_cp Nybegynder
27. marts 2009 - 11:30 #7
Og så en ting mere:
oscommercen, kører er opensource og kører på en gnu-licens. Kan det virker på vort windows 2003-server?
Avatar billede giweo Juniormester
27. marts 2009 - 11:50 #8
Der ligger et test-forretningsnummer du kan lege med der inde ...
Avatar billede anders_cp Nybegynder
02. april 2009 - 16:32 #9
Undskyld ventetiden.

Jeg synes at www.FRIbetaling.dk 0-support var i underkanten og at jeg i givet fald skulle rode med et open-source program. Hvis man ved lidt om Payement eller har tid til at rode med det, vil det givetvis være at foretrække.

Derfor er mit valg faldet på http://www.epay.dk, som kræver et særligt program. Desuden ligger kodeeksempler; der er support og en testkonto, man kan benytte uden forpligtelser ;)

Jeg siger dog tak for dit forslag ;)