Avatar billede NichlasG Nybegynder
24. februar 2009 - 21:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Red data/billeder fra mobiltelefon.

Hej folkens,

Min mobil kunne lige pludselig ikke tænde og lige meget hvad jeg gjorde så kunne jeg bare ikke få den tændt.
Så jeg prøvede at opdatere hele dens software og det virkede, men nu er alle mine billeder så væk (dette blev jeg godt nok også advaret imod der kunne ske),
og mit spørgsmål er så og man på den ene eller den anden måde kan få billeder ud af telefonen.

Det ville være rart hvis det fandtes en gør-det-selv løsning, men jeg er åben over for alle løsninger.

Nichlas.
Avatar billede NichlasG Nybegynder
25. februar 2009 - 20:07 #1
Er der slet ikke nogen der har kendskab til sådan et problem??
Det drejer sig om en Sony Ericsson K750i.
Avatar billede NichlasG Nybegynder
27. februar 2009 - 23:03 #2
Lukker
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
10. marts 2009 - 14:00 #3
Det kan du ikke medmindre det ligger på et memory card.