Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 12:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Iphone - Problemer med at sende post på TDC mailadresse gennem Telia Edge

Hej.

Sidder med en Iphone 3g der driller lidt i mailopsætningen.

Telefonen vil gerne modtage mail men ikke afsende når den er på Edge og uden for WIFI.

Den modtager fint post gennem smtp.mail.dk (TDC´s udgående mailserver) når den er på WIFI.

Jeg har forsøgt at tilføje telia smtp - smtp.telia.dk og smtp.gprs-connect.dk men uden held.

What to do.... jeg er ved at blive tosset.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 12:21 #1
...kan det iøvrigt være noget med porte ?
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 13:54 #2
...fandt selv svaret i mellemtiden.

Det hjalp da jeg satte Telias SMTP som første valg og TDC´s som nummer to.

For at hjælpe andre i samme situation kan jeg fortælle at adressen til telias SMTP er: smtp.gprs-connect.dk og den skal sættes til port 25 som standard.

Ses - Engel