Avatar billede dustwalker Nybegynder
28. december 2008 - 20:02 Der er 5 kommentarer

boot problem på bærbar

Hej eksperten.

Så er vi her igen. Dennegang er det vores bærbare der er af lave... Det startede d 25 hvor den ikke kunne starte. Den blev ved med at genstarte inden den kom ind i windows. Jeg startede den så i fejlsikret for at se om den var helt til rotterne. Det kunne den godt. Så ville jeg lige lave en reparations instalation for at kunne bruge alle programmer og få det ud af den som jeg ville have ud inden jeg ville lave en helt ny instalation. Det gik som sådan fint nok indtil reparationen ville genstarte. Det kunne den stadig ikke... -har forsøgt et par gange med ins. uden at det virkede... Så ville jeg tage fejlsikret igen for så at gemme hvad jeg skulle bruge et andet sted på harddisken men nu kan jeg ikke engang komme i fejlsikret tilstand. Den kommer med en meddelelse om "Windows XP instalation kører i fejlsikret tilstand. Installationen genstartes nu." og så kan jeg kun trykke "OK" og så genstarter den igen og så kører det i ring.

Spørgsmålet er så kan jeg komme ind på en eller anden måde og gemme billeder og div. dokumenter på usb stick og så formatere lortet eller hvordan får jeg fat i mine ting?
Avatar billede nissen2630 Novice
28. december 2008 - 20:10 #1
Hvis du har Windows installations cd kan du køre en rep. af installationen
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2008 - 21:19 #2
"hvordan får jeg fat i mine ting?" www.helgec.dk/knoppix.html
Avatar billede dustwalker Nybegynder
28. december 2008 - 21:24 #3
rep instalkation har jeg prøvet det virker ikke...
Vil prøve dit forslag helgec...
Avatar billede dustwalker Nybegynder
28. december 2008 - 22:55 #4
helgec Skal jeg hente alle de iso filer der hedder noget med EN ved du det??
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2008 - 07:21 #5
Du skal hente     KNOPPIX_V5.1.0CD-2006-12-30-EN.iso som er den 9. række efter DVD mappen - brænd filen som et bootimage, se hvordan på www.helgec.dk/livecd.html