Avatar billede kkaen Nybegynder
07. december 2008 - 19:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installationsfil og konstruktion deraf

Jeg har et solution, som indeholder 3 individuelle projekter. Disse 3 projekter benytter hinanden. Projekterne er: WPF, WCF og en aspx-side. Da jeg første gang fik WCF'en til at virke, blev jeg nødt til at lægge filerne ind i det virtuelle bibliotek manuelt. Men nu kan jeg tilsyneladende godt foretage ændringer i WCF'en, kompilere det gennem Visual Studio, og så få det til at virke.
Mit spørgsmål er så, hvordan jeg får lavet en installation-fil (MSI vist), som indeholder alle disse 3 projekter, og som automatisk opsætter det korrekte virtuelle bibliotek, samt lægger diverse filer ind i inetpub/wwwroot/bibliotek ? Der er reference til disse filer inde i aspx'en, men de benyttes ikke til kørsel af nogle af projekterne.
Kan det ønskede opnås ved, at man blot vælger "new project->Setup project"
Avatar billede kkaen Nybegynder
09. december 2008 - 17:16 #1
Nu har jeg fundet ud af, at man tilsyneladende kan tilføje filer til webSetup-projektet. Men hvordan får man tilføjet et (eller 2) projekter, så de virker efter installation? Jeg går ud fra, at man ikke bare skal tilføje proj-filer m.m. blot via kopy/paste.
Avatar billede kkaen Nybegynder
30. december 2010 - 16:03 #2
lukkes