Avatar billede treepeert Nybegynder
08. oktober 2008 - 12:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printer opsætning i navision navigator

Hej!

Jeg har en OKI 520 Elite printer kørende med Navision Navigator.
Jeg har brug for hjælp til at finjustere det resultat jeg få fra printeren.

Jobbet jeg kører komme ganske vist ud på printeren, men "forskudt".
teksten rykker sig på papiret på hver linie.

Jeg har tænkt over, om det har noget med tegnsættet eller koderne at  gøre, under indstillingerne af printeren i navision.
Eller om det er på selve printeren det er problemet.

Kan du hjælpe?
Avatar billede amtoft Novice
08. oktober 2008 - 12:52 #1
Er det kun for en bestemt rapport?
Har du evt. prøvet med en anden printer / anden printdriver?

Indstillinger for printeren ligger under design - længst til højre - så vidt jeg husker. ;)
Det er længe siden jeg sidst har haft fat i en Navigator.

mvh Brian
Avatar billede treepeert Nybegynder
08. oktober 2008 - 14:50 #2
Jeg fandt en driver til en proprinter IBM som fungerede efter hensigten.
Tak for det.
Avatar billede treepeert Nybegynder
08. oktober 2008 - 14:50 #3
smid et svar.
Avatar billede amtoft Novice
08. oktober 2008 - 15:02 #4
Godt du fik det til at virke.
Den "gode gamle" Proprinter virker som regel altid.

mvh Brian