Avatar billede jonesw Nybegynder
02. oktober 2008 - 11:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Build i visual studio 08

Når jeg trykker på Build Web Site i VS 08 så kan jeg ikke finde det der bliver bygget. I output står der fint at det er blevet bygget, men hvis jeg går ind i den mappe som der bliver refereret til i Property Pager -> MSBuild Options, så er der ikke noget? Gør jeg det ikke rigtigt eller hvad? Eller er det min forståelse af build funktionen?
Jeg forstår det som at den laver ting som er i App_Code om til dll filer og gør sådan at man kan uploade det via sin FTP...
Avatar billede aaberg Nybegynder
02. oktober 2008 - 11:52 #1
I stedet for at trykke "Build", så prøv at trykke "Publish Web Site". Her kan du vælge hvor siden skal "kompileres" til. Denne kan også publishe direkte til en ftp server. Hvis du hellere vil kopiere filer selv, så kan du publishe til en lokal mappe, og kopiere indholdet manuelt til ftp serveren.
Avatar billede jonesw Nybegynder
02. oktober 2008 - 11:57 #2
Jep det virker fint... men hvad er så meningen med Build funktionen?
Avatar billede aaberg Nybegynder
02. oktober 2008 - 12:13 #3
Den kompilerer det som ligger i app_code folderen (tror jeg :-/). Men jeg er ikke helt sikker på, hvor dll'erne bliver placeret. Den er uanset lidt overflødig, da siden automatisk bliver buildet når du publisher og når du du debugger.