Avatar billede tobiha Nybegynder
26. september 2008 - 22:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan lægger man noget i App_data mappen og bruger det?

Hej
Jeg prøver på at add'e en XML datasource til et gridview i VS. Problemet er at hvis jeg lægger en xml fil i "My Documents\Visual Studio 2008\Projects\Test\Test\App_Data" og forsøger at tilknytte den i VS ligger der intet i mappen?!

Hvordan får jeg det til at virke?
Avatar billede tobiha Nybegynder
26. september 2008 - 22:22 #1
jeg kan se at hvis jeg får side til at lave en xml fil og kalder xmldoc.Save("test.xml") bliver filen smidt i "C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\Common7\IDE" og ikke i den mappe projektet ligger i?
Avatar billede tobiha Nybegynder
26. september 2008 - 23:03 #2
hvordan lukker jeg?!