Avatar billede jtjansen Nybegynder
23. september 2008 - 18:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Repeater og button event.

Jeg har en repeater hvis datasource er en liste af objekter : Person[].

I repeateren bliver der repeatetet en usercontrol, som får Person objektet via en property og sætter fornavn og efternavn i 2 TextBoxes. Nemt nok.

Nu kan brugeren ændre navnene i de to felter.

Jeg har en knap uden for repeateren, og ved click får jeg et server postback. I dette event vil jeg sørge for at de User controller som repeaterne gentager, at de bliver disabled. Men på det her tidspunkt er repeateren blevet rendered. Hvad gør man så?

Jeg ønsker ikke at sætte datasourcen igen. Dette overskriver desuden også brugerens input. Hvad gør man?
Avatar billede jtjansen Nybegynder
23. september 2008 - 18:52 #1
Kan jeg bede repeatearen om af rerender, efter jeg har sat en variable?
Avatar billede mikalj Nybegynder
29. september 2008 - 14:10 #2
Repeater1.DataSource = mitarray;
Repeater1.DataBind();
Avatar billede jtjansen Nybegynder
29. september 2008 - 18:05 #3
Det var det som jeg ikke ønskede. Fandt senere ud af at på event-tidspunktet er de slet ikke blevet rendered. Derfor intet problem.