Avatar billede karsten_larsen Praktikant
22. september 2008 - 14:42 Der er 1 løsning

Udpakning af projekt i bestemt folder og hent pdf fil

Jeg har lavet et lille projekt, som hver nat sender oplysninger, hvorvidt applikationsopgaven er løst eller ej - via en e-mail til mig. Applikationen afvikles direkte på server og aktiveres via planlagte opgaver. Alt det fungerer fint.

Spørgsmål 1: (45p)
Hvordan kan jeg sikre mig at applikationen bliver installeret på et bestemt sted, når jeg installerer det f.eks. c: drev, når det er blevet published i VS, som en applikation, som skal startet fra cd-rom?

Spørgsmål 2: (45 p)
Hvordan kan jeg linke til et dokument, som ligger på serveren? F.eks. pdf fil, som skal med sendes i e-mail.

???:-) karsten_larsen
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
23. september 2008 - 09:52 #1
lukker og opretter sp. i anden kategori.
:-) karsten_larsen