Avatar billede pfba Nybegynder
08. september 2008 - 18:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VBA/excel

Jeg har en makro der åbner ark1, kopierer et udvalgt område som sættes ind i ark2. Herefter lukkes ark1. Er det muligt via makroen at "svare" i dialogboksen nej til at gemme ark1? Jeg får det ikke til virke med optageren.
Avatar billede kabbak Professor
08. september 2008 - 18:19 #1
fortæl den at den er gemt, så spørger den ikke, sjkal sættes ind lige før du lukker

ActiveWorkbook.Saved = True
Avatar billede pfba Nybegynder
09. september 2008 - 13:18 #2
Til kabbak: Det virker perfekt. Send mig svaret så jeg kan tildele points.
Pfba.
Avatar billede kabbak Professor
09. september 2008 - 15:55 #3
et svar ;-))