Avatar billede sbay Nybegynder
08. september 2008 - 11:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Enterprise Manager SQL 2000

Hejsa

Jeg står desperat og skal bruge Microsoft Enterprise Manager til at til gå en SQL 2000 server - og lave noget dataimport. Med min SQL Server Management Studio får jeg nemlig en fejl - WRONG PRODUCT LEVEL!

Men jeg kan ikke finde den på MS's side nogle der kan hjælpe?
Avatar billede Spotgun Seniormester
08. september 2008 - 14:30 #1
Den ligger på SQL Server 2000 installations cd'en, og er mig bekendt ikke at finde til gratis download.
Avatar billede sbay Nybegynder
10. september 2008 - 15:02 #2
Jeps - fandt efter lang tids søgen CD'en - havde været nemmere med en download! Smid et svar!
Avatar billede Syska Mester
10. september 2008 - 15:59 #3
Ja, nemmere med Download ... det kræver jo bare at du har MSDN access :-) Det er et betalings produkt du bruger jo ...
Avatar billede Spotgun Seniormester
10. september 2008 - 17:59 #4
Værsgo