Avatar billede carstensuurland Nybegynder
28. august 2008 - 23:14 Der er 1 løsning

"Release" af web app

Hej Eksperter

Jeg har et akut problem.
Jeg har en webapp som afvikler fint lokalt.

Mine aspx sider har både codebehind og inherits angivet i @page.

Såsnart jeg ligger min app ud til min udbyder (efter komplet build), så får jeg fejl når jeg førsøger at tilgå siderne.

Fejlen består i, at den klasse der arves fra på siderne ikke kan loades??? "Could not load type..."

Fjerner jeg inherits fra min page, så kan jeg godt tilgå selve siden, men nu er der ingen postback events m.v.

Hjælp : Hvad gør jeg galt?
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
28. august 2008 - 23:31 #1
Fandt selv en løsning. Problemet bestod i, at udbyderen havde sat sitet til at køre .NET 1.1... det er en 2.0 løsning.