Avatar billede website Nybegynder
23. august 2008 - 22:24 Der er 1 kommentar

Hvordan binder man LIST<> til gridview

Hej alle sammen.
Jeg har igen stødt ind i et problem og håber nogen af Jer kan hjælpe mig med løse det.

Sagen er den, at jeg har i min codebind fil 2 metoder/funktioner som hver returner en liste data.

1) Jeg har en funktion:
public List<car> carstyle(int carnr)
{}
Den returnere(carid,carname,carcolor)

Jeg har en anden metode, hvor jeg bruger carid fra den første metode som parameter!
2) public List<pay>payment(carid)

Den funktion returner (payin,pay_mony)

Jeg ønsker nu vise resultaterne fra de to funktioner (carid,carname,carcolor) og (payin,pay_mony) i en gridview

hvordan kan man vise de to resultater samlet i en dataview??
Avatar billede website Nybegynder
27. august 2008 - 08:09 #1
Jeg har løst problemet ved at lave en ny list med (List<car> + List<pay> data) og connected til gridview