Avatar billede encorez Nybegynder
23. august 2008 - 14:02 Der er 1 løsning

Filgenvej i menuen

Hej

Jeg har aldrig arbejdet med PDA før og skal nu sætte min kærestes op. Alt virker, mangler kun nogle nemme genveje enten i menuen eller på skrivebordet.
Men jeg kan ikke gennemskue hvordan man gør. Det er ikke genveje til programmer men til filer, f.eks. pdf og word filer.

Hvordan laver man det? Please hjælp :)

Mvh. Simon
Avatar billede encorez Nybegynder
23. august 2008 - 14:43 #1
Jeg fandt selv ud af det. Find nogle genveje på PDA'en; .lnk-filer. Kopiere den til computeren. Editer med notepad, ændre i stien. Gem og kopiere tilbage til PDA'en. F.eks. til Windows\Menu Start