Avatar billede Slettet bruger
10. august 2008 - 15:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Silverlight: Ved debugging kan siden ikke læses i browseren

Hej eksperter,

Først vil jeg lige sige, at jeg ikke ved, om det er her, jeg skal stille spørgsmål om Silverlight?
Og så til sagen: Når jeg debugger et Silverlight-projekt i Visual Studio, startes min browser (Firefox) rigtig nok. Men siden kan ikke læses! Browseren står og arbejder lidt, hvorefter den opgiver og melder fejl. Hvad er der galt?
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2008 - 15:28 #1
PS: Jeg kan godt åbne siden i browseren, hvis jeg manuelt finder HTML-siden i Bin-mappen.
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2008 - 10:39 #2
Screw this. Jeg må (igen, igen) sætte produktionen af min hjemmeside på standby.