Avatar billede scifo Nybegynder
20. juli 2008 - 17:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

I dag på WM6 (kalender)

Hej Eksperter.

Jeg har lige fået mig en HTC Diamond, og har så lagt fødselsdage mm. ind i den, men da jeg også bruger den på job, skal jeg kunne indkaldes til møde, selvom folk har fødselsdag.

Min problemstilling er så, at når jeg kigger i kalenderen på månedsvisning, kan jeg kun se de aftaler hvor jeg står som optaget, men jeg ville gerne kunne se alle de sager jeg har tastet ind.

Hvordan får jeg den til det?

Med Venlig Hilsen
Scifo
Avatar billede scifo Nybegynder
11. august 2008 - 04:55 #1
INtet svar, så lukker :(
Avatar billede tomasmj Nybegynder
18. oktober 2009 - 12:48 #2
Sølle at intet svar på denne... nuvel jeg er godt nok ikke ekspert...
men tror egentlig blot at du kan nøjes med at give de enkelte kalenderaftaler en status af "ledig"
og du kan jo altid mærke dem "privat", så kan kolleger blot se at du skal noget privat
MVH