Avatar billede danp61 Nybegynder
15. juni 2008 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvordan overfoeres fla elller swf file til u-tube

Kaere eksperter,
Kan ikke umiddelbart finde up af hvordan man ovefører fla eller swf file til youtube.
Hvis jeg skal bruge et program til ændring af fla. filen hvad findes der af brugervenligt værktøj som kan anbefales
mvh
Daniel
Avatar billede per-olof Nybegynder
15. juni 2008 - 14:55 #1
Du kan ikke bruge *.fla eller for den sags *.swf til Youtube.
Du skal bruge *.avi, *.mpeg altså videofilm format.
Jeg vil tro du og kan bruge *.flv som du bruger sammen med Flash
Avatar billede pc-pro Nybegynder
15. juni 2008 - 16:33 #2
Du kan bruge Programmet, Movavi Video Converter, Til at downloade Videorne Fra Youtube.
Du kan ikke Uploade .fla .swf til Youtube.
Prøv at skriv til Youtube Admin for at spørge om man kan gøre noget for at gøer det!!

Hilsen. PC-PRO
Avatar billede danp61 Nybegynder
17. juni 2008 - 06:35 #3
Tak for oplysningerne.
Jeg er interesseret i er at uploade til Youtube.
Har fra anden side fået oplyst at jeg skal anskaffe mig et program der kan converte Flash formatet til et format der accepteres af Youtube.
Kan du anbefale et evt. gratis converter program som kan downloades?
tak og hilsener
Daniel
Avatar billede hasph Nybegynder
22. juli 2008 - 15:01 #4
Hej Daniel,
Jeg kan anbefale følgende program som konverterer swf-filer til avi-filer, som du kan lægge op på youtube.com.

http://www.soft411.com/company/iTinySoft/Magic-Swf2Avi.htm

vh

hasph