Avatar billede tjalfe Nybegynder
20. maj 2008 - 10:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fælles opgaver i Notes 7

Er det muligt at lave en fælles opgave i notes, hvor man kan opdatere teksten i dokumentet sådan at alle der er meldt til opgaven kan se det den ene har registreret.
Avatar billede jogii Nybegynder
20. maj 2008 - 21:50 #1
Det er lidt tricky. Tilsyneladende bliver Subject ikke vurderet som en væsentlig ændring. Men hvis du ændrer datoer, så bliver den ændrede Subject også sendt med ud til accept hos opgavedeltagerne, og subject ændrer sig så når de accepterer.
Avatar billede jogii Nybegynder
20. maj 2008 - 21:51 #2
Har testet dette med N6.5, ikke 7.
Avatar billede tjalfe Nybegynder
21. maj 2008 - 09:14 #3
Tak for info, jeg tjekker det lige ud
Avatar billede tjalfe Nybegynder
21. maj 2008 - 09:23 #4
Det var nok svar til mig, endnu engang tak
Avatar billede tjalfe Nybegynder
21. maj 2008 - 09:24 #5
Første gang jeg bruger det her, hvordan får du mine points jogii?
Avatar billede jogii Nybegynder
21. maj 2008 - 09:26 #6
Jeg må hellere oprette et svar :-)