Avatar billede sbfpdk Nybegynder
14. maj 2008 - 14:48 Der er 2 kommentarer

Oplever delay i Compact Framework 2.0 onClick

Hej Alle!

Jeg har udviklet et lille pda-program, hvori jeg bruger et numerisk tastatur lavet ved hjælp af pictureboxes. Jeg oplever at der er delay på når man klikker på den samme "knap" flere gange, men ikke hvis man vælger forskellige tal...

Jeg har vedlagt et lille kode eksempel, så i kan se hvad det er jeg har rodet mig ud i..

Vil lige sige at grunden til at jeg har gjort det på denne måde er at jeg skal have mulighed for at designe "knapperne/billederne".

Håber der en der har et hint, for på msdn's forum har de åbenbart for travlt til at hjælpe lille mig :)

Kodeeksempel:
http://www.myupload.dk/showfile/43957f037a.zip

Vh Søren
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2008 - 15:13 #1
meget mystisk !
Avatar billede sbfpdk Nybegynder
14. maj 2008 - 15:56 #2
Der må jeg give dig ret :) Jeg fatter ikke hvad der går galt