Avatar billede rejx Nybegynder
05. maj 2008 - 11:48 Der er 1 løsning

Loginfejl ved pegning fra andet domæne

Hej Eksperter.

Jeg står med et login problem, jeg har lavet et login system der fungere ud fra Microsoft membership system.
Systemet fungere som sådan , godt nok når jeg går ind fra det domæne der peger direkte på mit webhotel. Går jeg derimod ind via et andet domæne som bliver peget ind på hoved domænet, får jeg en fejl.
Det er ikke en fejl i brugernavn  eller adgangskode, da der ikke kommer nogen fejl meddelseser. De bliver blot på siden, og gør ikke mere.

Hvad kan problemmet være?

Uden at have alt for meget forstand på hvordan sessions fungere, kan det så ikke være fordi. Den cookie der bliver gemt på klientens maskine ikke, er fra det samme domæne som serveren forventer?

Spørg endelig løs hvis det er noget være vrøvl jeg har fået skrevet :)
Avatar billede rejx Nybegynder
05. maj 2008 - 13:35 #1
Det kan ikke lade sig gøre at dele sessions på tværs af domæner.

lukker spg.