Avatar billede set Nybegynder
01. maj 2008 - 14:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

nulstille browserhistory

Jeg sidder og rodder lidt asp.net.

Jeg vil gerne vide hvordan man forhindrer at en side vises igen når man bruger tilbageknappen i browseren, dette mest af hensyn til når man har logget ud fra en side, at man så ikke kan komme tilbage til siden igen ved at bruge tilbageknappen i browseren, men bliver sendt til loginsiden i stedet.

Hvordan vil det se ud ret kodemæssigt i asp.net.

På forhånd mange tak
Avatar billede jokkejensen Novice
01. maj 2008 - 15:45 #1
Altså browserens tilbage knap har du heldigvis ikke rettigheder over.. thank god.

Hvordan håndtere en browser den her :

<body onunload="java script:history.go(1)">

/JJ
Avatar billede set Nybegynder
02. maj 2008 - 12:16 #2
Dette virker ikke idet man stadig kan komme tilbage til de lukkede sider.
Det jeg gerne ville er at når man har logget af så er det slut med komme tilbage til siderne uden at logge ind igen.
Avatar billede simsen Mester
02. maj 2008 - 14:03 #3
set

Hvordan logger du ind? - Altså har du oprettet din egen login eller bruger du microsofts kontrol til dette?
Avatar billede jokkejensen Novice
02. maj 2008 - 14:18 #4
Så skal du åbne et nyt vindue og lukke det andet.

Der er ikke andre muligheder, browserens history er "lidt reserveret", heldigvis.

Vh. Jacob
Avatar billede jokkejensen Novice
16. maj 2008 - 10:57 #5
Mange tak.