Avatar billede martinsorensen Nybegynder
11. marts 2008 - 11:56 Der er 7 kommentarer

Upload problem

Hej alle.

Jeg vil for første gang prøve at uploade en *.aspx fil.

Men jeg får flg. fejl når jeg prøver at komme ind på hjemmeside.

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
</configuration>

Er der nogle filer som jeg mangler at uploade? jeg har uploadet .aspx, .cs filen og .xml

koden er som følger:

.ASPX:

<%@ Page Language="C#" AutoEventWireup="true"  CodeFile="Default.aspx.cs" Inherits="_Default" %>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head runat="server">
    <title>Untitled Page</title>
</head>
<body>
    <form id="form1" runat="server">
    <div>

        <asp:TextBox ID="TextBox1" runat="server"></asp:TextBox>
        <br />
        <asp:TextBox ID="TextBox2" runat="server"></asp:TextBox>
        <br />
        <asp:Button ID="Button1" runat="server" onclick="Button1_Click" Text="Button" />
        <br />
        <asp:Label ID="Label1" runat="server" Text="Label"></asp:Label>

    </div>
    </form>
</body>
</html>

.CS

using System;
using System.Configuration;
using System.Data;
using System.Linq;
using System.Web;
using System.Web.Security;
using System.Web.UI;
using System.Web.UI.HtmlControls;
using System.Web.UI.WebControls;
using System.Web.UI.WebControls.WebParts;
using System.Xml.Linq;

public partial class _Default : System.Web.UI.Page
{
    protected void Page_Load(object sender, EventArgs e)
    {

    }
    protected void Button1_Click(object sender, EventArgs e)
    {
        int result = int.Parse(TextBox1.Text) + int.Parse(TextBox2.Text);
        Label1.Text = result.ToString();
    }

håber der er nogen som ved, hvad problemet er? Understøtter mit webhotel ikke aspx? Jeg bruger surftown

Mvh
Avatar billede softspot Forsker
11. marts 2008 - 12:00 #1
Webhotellet understøtter .NET, ellers ville du ikke få den meddelelse. Det er nok mere sandsynligt at du ikke har skriverettigheder til den mappe du forsøger at uploade til, men du kan jo prøve at følge instruktionen i fejlmeddelelsen, så du kan få en mere brugbar fejlbesked. :)
Avatar billede softspot Forsker
11. marts 2008 - 12:01 #2
...og det er altså primært denne du skal rette i din web.config:

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>
Avatar billede martinsorensen Nybegynder
11. marts 2008 - 12:09 #3
Tak for dit svar!

Jeg har prøvet at indesætte det i xml filne, men får stadig samme svar :(

her koden i xml filen:

<?xml version="1.0"?>
<!--
    Note: As an alternative to hand editing this file you can use the
    web admin tool to configure settings for your application. Use
    the Website->Asp.Net Configuration option in Visual Studio.
    A full list of settings and comments can be found in
    machine.config.comments usually located in
    \Windows\Microsoft.Net\Framework\v2.x\Config
-->
<configuration>
    <configSections>
        <sectionGroup name="system.web.extensions" type="System.Web.Configuration.SystemWebExtensionsSectionGroup, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35">
            <sectionGroup name="scripting" type="System.Web.Configuration.ScriptingSectionGroup, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35">
                <section name="scriptResourceHandler" type="System.Web.Configuration.ScriptingScriptResourceHandlerSection, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" requirePermission="false" allowDefinition="MachineToApplication"/>
                <sectionGroup name="webServices" type="System.Web.Configuration.ScriptingWebServicesSectionGroup, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35">
                    <section name="jsonSerialization" type="System.Web.Configuration.ScriptingJsonSerializationSection, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" requirePermission="false" allowDefinition="Everywhere"/>
                    <section name="profileService" type="System.Web.Configuration.ScriptingProfileServiceSection, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" requirePermission="false" allowDefinition="MachineToApplication"/>
                    <section name="authenticationService" type="System.Web.Configuration.ScriptingAuthenticationServiceSection, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" requirePermission="false" allowDefinition="MachineToApplication"/>
                    <section name="roleService" type="System.Web.Configuration.ScriptingRoleServiceSection, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" requirePermission="false" allowDefinition="MachineToApplication"/>
                </sectionGroup>
    </configSections>
    <appSettings/>
    <connectionStrings/>
    <system.web>
        <!--
            Set compilation debug="true" to insert debugging
            symbols into the compiled page. Because this
            affects performance, set this value to true only
            during development.
        -->
        <compilation debug="true">
            <assemblies>
                <add assembly="System.Core, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=B77A5C561934E089"/>
                <add assembly="System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/>
                <add assembly="System.Data.DataSetExtensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=B77A5C561934E089"/>
                <add assembly="System.Xml.Linq, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=B77A5C561934E089"/>
            </assemblies>
        </compilation>
        <!--
            The <authentication> section enables configuration
            of the security authentication mode used by
            ASP.NET to identify an incoming user.
        -->
        <authentication mode="Windows"/>
        <!--
            The <customErrors> section enables configuration
            of what to do if/when an unhandled error occurs
            during the execution of a request. Specifically,
            it enables developers to configure html error pages
            to be displayed in place of a error stack trace.

        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="GenericErrorPage.htm">
            <error statusCode="403" redirect="NoAccess.htm" />
            <error statusCode="404" redirect="FileNotFound.htm" />
        </customErrors>
        -->

    <customErrors mode="Off">

    </customErrors>

    <pages>
            <controls>
                <add tagPrefix="asp" namespace="System.Web.UI" assembly="System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/>
                <add tagPrefix="asp" namespace="System.Web.UI.WebControls" assembly="System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/>
            </controls>
        </pages>
        <httpHandlers>
            <remove verb="*" path="*.asmx"/>
            <add verb="*" path="*.asmx" validate="false" type="System.Web.Script.Services.ScriptHandlerFactory, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/>
            <add verb="*" path="*_AppService.axd" validate="false" type="System.Web.Script.Services.ScriptHandlerFactory, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/>
            <add verb="GET,HEAD" path="ScriptResource.axd" type="System.Web.Handlers.ScriptResourceHandler, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" validate="false"/>
        </httpHandlers>
        <httpModules>
            <add name="ScriptModule" type="System.Web.Handlers.ScriptModule, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/>
        </httpModules>
    </system.web>
    <system.codedom>
        <compilers>
            <compiler language="c#;cs;csharp" extension=".cs" warningLevel="4" type="Microsoft.CSharp.CSharpCodeProvider, System, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089">
                <providerOption name="CompilerVersion" value="v3.5"/>
                <providerOption name="WarnAsError" value="false"/>
            </compiler>
            <compiler language="vb;vbs;visualbasic;vbscript" extension=".vb" warningLevel="4" type="Microsoft.VisualBasic.VBCodeProvider, System, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089">
                <providerOption name="CompilerVersion" value="v3.5"/>
                <providerOption name="OptionInfer" value="true"/>
                <providerOption name="WarnAsError" value="false"/>
            </compiler>
        </compilers>
    </system.codedom>
    <!--
        The system.webServer section is required for running ASP.NET AJAX under Internet
        Information Services 7.0.  It is not necessary for previous version of IIS.
    -->
    <system.webServer>
        <validation validateIntegratedModeConfiguration="false"/>
        <modules>
            <remove name="ScriptModule"/>
            <add name="ScriptModule" preCondition="managedHandler" type="System.Web.Handlers.ScriptModule, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/>
        </modules>
        <handlers>
            <remove name="WebServiceHandlerFactory-Integrated"/>
            <remove name="ScriptHandlerFactory"/>
            <remove name="ScriptHandlerFactoryAppServices"/>
            <remove name="ScriptResource"/>
            <add name="ScriptHandlerFactory" verb="*" path="*.asmx" preCondition="integratedMode" type="System.Web.Script.Services.ScriptHandlerFactory, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/>
            <add name="ScriptHandlerFactoryAppServices" verb="*" path="*_AppService.axd" preCondition="integratedMode" type="System.Web.Script.Services.ScriptHandlerFactory, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/>
            <add name="ScriptResource" preCondition="integratedMode" verb="GET,HEAD" path="ScriptResource.axd" type="System.Web.Handlers.ScriptResourceHandler, System.Web.Extensions, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35"/>
        </handlers>
    </system.webServer>
    <runtime>
        <assemblyBinding xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v1">
            <dependentAssembly>
                <assemblyIdentity name="System.Web.Extensions" publicKeyToken="31bf3856ad364e35"/>
                <bindingRedirect oldVersion="1.0.0.0-1.1.0.0" newVersion="3.5.0.0"/>
            </dependentAssembly>
            <dependentAssembly>
                <assemblyIdentity name="System.Web.Extensions.Design" publicKeyToken="31bf3856ad364e35"/>
                <bindingRedirect oldVersion="1.0.0.0-1.1.0.0" newVersion="3.5.0.0"/>
            </dependentAssembly>
        </assemblyBinding>
    </runtime>
</configuration>
Avatar billede mcnovy Nybegynder
13. marts 2008 - 19:25 #4
den fejl har jeg ofte fået hvis jeg har uploadet en .net 2.0 side ind på et hotel som var sat til 1.1

er du sikker på at dit webhotel understøtter 2.0, og at siden er sat til 2.0
web10 ved jeg man skal skrive til først, før de sætter din side op til 2.0
Avatar billede mcnovy Nybegynder
13. marts 2008 - 19:27 #5
ok,, så lige du bruger surftown..

der skal du ind i avanceret styring af siden, og finde det sted hvor du kan sætte den til at køre .net 2.0
de opdatere indstillingerne om natten, så ændringen vil først være trådt i kraft imorgen tidlig (medmindre problemet er et helt andet..)
Avatar billede mcnovy Nybegynder
20. marts 2008 - 19:10 #6
nogen update på denne..?
Avatar billede Syska Mester
22. maj 2008 - 15:44 #7
Lader til at han er gone ...