Avatar billede treepeert Nybegynder
04. marts 2008 - 10:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flyt bruger til anden side, og giv parametre med.

Hej!

Jeg forsøger at lave en simpel login side.
Jeg nået til, at jeg har fået data tilbage fra databasen, og jeg tjekker om password og username er korrekt.

Hvis det er et gyldigt login, skal brugeren automatisk overflyttes til anden side, hvor jeg skal give nogle parametre med.(her tænker jeg op, at starte en session i php og putte parametrene ind her)

Men hvordan kalder jeg en side uden brugeren er aktiv med i processen?
Avatar billede w13 Novice
04. marts 2008 - 10:57 #1
Skal du ikke gøre det med PHP?
Avatar billede roenving Novice
04. marts 2008 - 15:45 #2
Skriver dem ind i sessionen og redirecter med php (eller asp eller jsp eller ... !-)
Avatar billede treepeert Nybegynder
04. marts 2008 - 15:54 #3
Det er lige nettop denne redirectering jeg søger. hvordan havde du tænkt at gøre det?
I PHP
Avatar billede w13 Novice
04. marts 2008 - 20:14 #4
Redirectning er jo:

<?header("location: nyside.php");?>
Avatar billede treepeert Nybegynder
07. marts 2008 - 11:45 #5
hmm det ser bare ud til at den smider nogle informationer undervejs, når den skal køre den nye header.....(det er ikke den samme jeg bruger)

Nu har jeg bare lavet en separat siden som bruger bliver logget til når han er inde...