Avatar billede jeep Nybegynder
21. februar 2008 - 14:27 Der er 5 kommentarer

Preloader flash movie Dreamweaver

Hej
Jeg har en flash video file som jeg har sat ind i Dreamweaver. Det fungere fint med player og det hele. MEN jeg ville gerne have en lille preloader, da der går et par sekunder før den kommer. I Dreamweaver kan jeg kun finde et sted under behaviors hvor det er muligt at sætte et image ind og ikke flash. Jeg har fundet et lille stykke flash (http://www.webworksite.com/preloader.shtml) men hvordan får jeg det sat ind? Ps. Jeg er ikke en flashhaj.

/Jeep
Avatar billede bentjuul Nybegynder
21. februar 2008 - 14:36 #1
Preloaderen indbygges i Flashen.
Avatar billede jeep Nybegynder
21. februar 2008 - 15:09 #2
Som sagt er jeg ikke nogen flashhaj, men jeg har prøvet at importere flash movie filmen på 55 mb ind på tidslinjen. Det kan jeg ikke få til at fungere??
Avatar billede bentjuul Nybegynder
21. februar 2008 - 15:22 #3
Nu er det næsten mere et flash spørgsmål end et Dreamweaver. Jeg går ud fra det er en flv fil du bruger.
Gør følgende i dit Flash program:
Gå op i file vælg importer her vælges importer vidio og følg guiden.
Avatar billede jeep Nybegynder
21. februar 2008 - 15:41 #4
Du har ret i at det nu bliver mere et flash spørgsmål, men spørgsmålet er også om det overhovedet er muligt at lave det i Dreamweaver i form af et eller andet script der først loader den lille flash preloader og derefter selve videoen. Jeg har også prøvet at importerer videoklippet (Flash movie format) til den lille preloader (.flv) i Flash CS3. Når jeg laver en preview ser jeg kun det lille preloader klip. Men måske jeg så skal stille spørgsmålet i Flash kategorien.?
Avatar billede bentjuul Nybegynder
21. februar 2008 - 15:50 #5
Preloaderen skal ind i den flash(swf) der loader din flv ind. og preloaderen kan du blive hjulpet med i flash kategorien.