Avatar billede xistence Nybegynder
15. februar 2008 - 09:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brug af 2 grafikkort.

Hej

Jeg har et Gforce 8600gs.. Desværre har den nogen problemer med at bruge min projektor på denne.

Hvis jeg nu køber et billigt ATI kort og bruger projektoren på denne men stadig bruge mit Geforce til min flasskærm - vil dette så virke?  eller er der umiddelbart noget problemer eller betænktligheder ved at bruge 2 grafikkort?

Mvh
Avatar billede drgonzo Praktikant
15. februar 2008 - 10:23 #1
det kan du ikke. Du kan bruge 2 helt ens gfx kort i enten SLI eller crossfire hvis dit bundkort understøtter det.
Hvad er problemet helt nøjagtigt og hvad har du prøvet for at løse det? Måske vi kan klare den uden nyt gfx kort :)
Avatar billede xistence Nybegynder
15. februar 2008 - 10:35 #2
Komplekst problem.

Jeg kan på ingen måde få billede på min projektor - den bliver ved med at være i seach mode.
Uanset om jeg sætter den til alene eller sammen med min skærm som extended, clones og dual view...  intet virker selvom både vindows og nvidia kontrolpanelet har detekteret projektoren.
Har opdateret til nyeste drivers. Og det virker fint hvis jeg sætter en gammel vga skærm til - så det ikke udgangen eller kablet.

Det er fuldstændig det samme problem som:
http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=55598#
http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=55937

Har også installeret linux ubuntu for at se om det virker. Og det virker med gamle generiske drivers - men ikke med de nye nvidia drivere.
Avatar billede xistence Nybegynder
15. februar 2008 - 10:36 #3
Iøvrigt sidder min anden skærm i HDMI og projektoren igennem DVI med en vga adapter
Avatar billede xistence Nybegynder
15. februar 2008 - 10:39 #4
De 2 andre der ligeledes havde problemet - havde også Benq projektorer
Avatar billede xistence Nybegynder
27. februar 2008 - 22:14 #5
Ingen kan svarer
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. februar 2008 - 08:08 #6
der er sådan set svaret på det du spurgte om i dit indledende spm. Dit tillægs spm er der ikke svaret på,men oh well