Avatar billede misoblue Nybegynder
06. februar 2008 - 00:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med skærmkort eller skærmopdatering

Jeg sidder med en Dell Precision M90 laptop, som er temmelig svær at bruge, fordi man hele tiden skal vente på, at skærmbilledet opdateres. Det er f.eks. fuldstændig umuligt at scrolle ned over teksten på en side uden at skulle stoppe op og vente. Jeg har prøvet at downloade og installere drivere fra dell.com, men det har ikke hjulpet. Enten har jeg ikke fundet den rigtige driver eller også ligger problemet et andet sted.
Enhedshåndteringen melder et stort spørgsmålstegn ud for Skærmkort (VGA-kompatibel), og der står at driverne til enheden ikke er installeret. (Kode 28). Jeg har prøvet at geninstallere driveren adskillige gange ved at lade computeren søge på nettet, men uden held.
Er der nogen, der kan hjælpe med at finde den magiske driver, eller fortælle hvordan jeg løser problemet? Jeg har brugt to aftener på det og er ved at løbe tør for ideer.
Miso
Avatar billede nopsen Ekspert
06. februar 2008 - 09:06 #1
her er driverne til din model, husk evt at vælge vista istedet, hvis du ikke kører med win xp.
jeg vil tro at du ikke har installeret chipset driverne først, inden du installerede video driveren, siden du ikke har kunnet installere det, så installer chipset driveren og så video, så skulle det meget gerne virke

http://support.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?c=us&l=en&s=gen&ServiceTag=&SystemID=LATITUDE%20PRECISION%20M90&os=WW1&osl=en&catid=&impid=
Avatar billede nopsen Ekspert
06. februar 2008 - 09:13 #2
har du fået ordnet det problem du havde her, eller har du stadig brug for hjælp til dette?
http://www.eksperten.dk/spm/806974

hvis du selv har løst det, skal du lige lukke spørgsmålet, enten ved at bede om et svar fra ham der har svaret, eller også lukke det selv ved at acceptere dit eget svar.
hvis du ikke har fået løst det, så sig til, så kan jeg hjælpe med dette også.
Avatar billede misoblue Nybegynder
06. februar 2008 - 20:31 #3
Helt fantastisk!!!!!
Tusind tak for hjælpen - ganske perfekt.
Sikke en lettelse.

Miso