Avatar billede valsbol Seniormester
05. februar 2008 - 11:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vista og Dreamweaver 4.0

Jeg har åbnet Dreamweaver 4.0 i Vista, men ruden Properties sidder for langt nede, så ikke kan se alle detaljer. Hvem kan hjælpe mig
Avatar billede bojohansen Nybegynder
05. februar 2008 - 20:32 #1
Installer Microsoft Virtual PC og installer dit tidligere OS ind i den, installer da DW4 i det OS.
Microsoft Virtual PC er gratis til Vista Ultimate, ved ikke om det er det til de andre udgaver.
Avatar billede valsbol Seniormester
05. februar 2008 - 23:55 #2
Tak fordi du har svaret. Desværre er det en Vista home Edition, det drejer sig om. Der er vist ingen Microsoft Virtual PC for den udgave.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
06. februar 2008 - 00:11 #3
Du kan evt. også bruge http://www.vmware.com/

Mener det er server versionen som er gratis, men er lang tid siden jeg brugte det, men funger upåklageligt.
Kørte Windows installationer på min Linux med WM Ware, og omvendt.
Avatar billede valsbol Seniormester
06. februar 2008 - 08:52 #4
Det jeg søger svar på er, om andre har erfaret det samme problem, nemlig at Properties kun vises så langt nede på skærmen, at flere af funktionerne ikke kan bruges. Problemet er ikke mit eget, da jeg kun bruger XP, men en kammerat, som jeg skulle hjælpe med at bruge Dreamweaver 4.0. Er der nogen, der har den samme erfaring i Vista? Kan Dreamweaver 4.0 ikke køre fult tilfredsstillende på Vista?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
06. februar 2008 - 09:33 #5
Jamen da er svaret nej.

DW4 er ike under støttet I Vista, og det er ikke muligt at ændre noget I DW så det virker.

Har selv haft problemer med DW MX 2004 på vista, så jeg kører det I Virtual PC på min Win 2000 install..

Sig til ham at han skal bruge den WM Ware, så er alle problemer løst.
Avatar billede valsbol Seniormester
06. februar 2008 - 10:39 #6
Tak for dine svar. Jamen så skal du vel have dee 30 point. Men sker det automatisk. Jeg har klikket på Accepter 1 gang
Avatar billede bojohansen Nybegynder
06. februar 2008 - 22:08 #7
Du må klikke på mit BrugerNavn i boksen før du klikker accepter.