Avatar billede whels Nybegynder
27. januar 2008 - 12:09 Der er 9 kommentarer

Visning af psd fil i stifinder

Jeg vil gerne kunne se miniature/preview af min psd fil i windows stifinder. Det kan jeg med alle andre billedfiler.

Hvordan får jeg min Vista til at gøre det?
Avatar billede whels Nybegynder
27. januar 2008 - 14:43 #1
Jeg får kun et photoshop ikon - istedet vil jeg gerne kunne se et miniature af billedet
27. januar 2008 - 17:48 #2
... ka' du vistnok kun for grafikfiler som standard XP kender ...
Avatar billede whels Nybegynder
27. januar 2008 - 19:03 #3
Jeg syntes bare, at jeg har haft en xp engang, som godt kunne....
Avatar billede whels Nybegynder
28. januar 2008 - 10:45 #4
Hmm, har prøvet at tilknytte filtypen til fremviseren - Det gav heller ikke noget.. Er der virkelig ikke nogen som har et forslag til mit problem
Avatar billede kringleraket Nybegynder
28. januar 2008 - 12:50 #5
Ved ikke om det hjælper, men tjek evt. at der i PS Preferences -> File Handling -> File Saving Options er sat flueben i Windows Thumbnail.
Avatar billede whels Nybegynder
28. januar 2008 - 21:40 #6
Det er en CS2 - Der er ikke et sådan menupunkt. Jeg har ledt efter noget lign. Ellers et godt bud...
Avatar billede kringleraket Nybegynder
29. januar 2008 - 07:38 #7
Min er nu også en CS2, dog på en MAC :-)
Avatar billede whels Nybegynder
29. januar 2008 - 08:51 #8
Hmm, jeg må lige se efter endnu en gang....
Avatar billede whels Nybegynder
03. december 2008 - 22:05 #9
Lukker