Avatar billede nothing878 Nybegynder
17. januar 2008 - 17:59 Der er 3 kommentarer

HP Pavilion - Afbrudt installation

Hej!

Jeg har netop købt en HP Pavilion DV9000. Når man første gang tænder den vil den installere Windows Vista. Jeg vælger sprog og sætter den igang. Der sker så det, at låget bliver lukket for meget i, så "dvale-knappen" bliver aktiveret. Installationen bliver herefter afbrudt. Da jeg genstarter computeren prøver den at åbne Windows, men mislykkes selvfølgelig. Herefter begynder den at tjekke diskene igennem. Den vil genoptage installationen, men hver gang prøver den at boote Windows og melder fejl og beder mig genstarte.
Med HP er det muligt at geninstallere Windows direkte fra harddisken, ved at bede om det i BIOS, men når jeg gør det prøver den stadig bare at boote op. Det seneste er så, at den slet ikke vil gå ind i geninstallations-menuen fra BIOS.

Hjælp! :)
Avatar billede nothing878 Nybegynder
17. januar 2008 - 18:00 #1
Obs!

Den vil nu igen gå ind i geninstallations-menuen.
Avatar billede heltfin Nybegynder
19. januar 2008 - 07:58 #2
Kan du ikke vælge F8 under boot
Avatar billede nothing878 Nybegynder
19. januar 2008 - 16:55 #3
Nopes