Avatar billede morten_hjort Nybegynder
06. januar 2008 - 15:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp til CSS boks

Jeg har uploadet et screenshot, som består af min nuværende table/css ramme samt nede til højre et hurtig sketch af hvad jeg gerne vil have rammen til at se ud. Jeg er en dør til at lave sådan en basal ting i Dreaweaver, så det ville være fantastisk hvis nogen kunne hjælpe mig! Vil gerne beholde den grønne ramme helt til højre... Håber I forstår eller skriv, da jeg tjekker denne tråd meget, da det haster lidt.
Må gerne laves så den er meget nem at redigere i, da der tit skal ske udskiftninger...

Screenshot:
http://www.upcome.dk/upload/Logo/Billede 1.png

På forhånd mange tak...

Mvh. Morten Hjort
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
06. januar 2008 - 16:41 #1
I kan se det foreløbige design hér:

http://www.upcome.dk/upload/Logo/Billede 2.png

Jeg har lavet en anden type boks i photoshop, men hvis I har en god idé til en grafisk måde at vise disse personer på, så er jeg lytter øre :-)
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
14. januar 2008 - 21:21 #2
Øv....