Avatar billede mboesen Novice
10. december 2007 - 11:18 Der er 1 løsning

Automatisk opdatering af værktøjslinier og optioner

Hej

jeg håber at jeg kan forklare mit problem ordentlig, selvom jeg havde vanskeligheder bare med titlen ;-)

Jeg har indtil videre arbejdet i Frontpage og efterfølgende GoLive. Efter CS3 pakken er kommet er jeg så hoppet over til Dreamweaver, men så er jeg også rendt ind i nogle problemer, som jeg håber på et svar på. Og det er sikkert såre simpelt....

I de tidligere programmer opdateres de valgte objekter automatiske når de vælges med links og andre valgt optioner. Men i Dreamweaver er jeg ude for at vis jeg har f.eks. lagt et link på et foto (bare for at illustrere mit problem meget simpelt) og så vælger et nyt foto, som der skal lægges et andet link på. Så er det stadigvæk det første fotos valgte links etc, som vises i værktøjslinierne etc. Og først efter at jeg har trykket F5, så opdateres værktøjslinierne til det nye valgte foto.....

Hvordan kan det være og kan det undgås, så programmet selv vælger at vise optionerne for det valgte foto/objekt?
Avatar billede mboesen Novice
27. februar 2009 - 12:09 #1
Lukker spgm