Avatar billede charley78 Novice
29. november 2007 - 19:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

links dør ved kopiering, er det normalt?

For ikke at skulle linke igen og i dette tilfælde (ved jeg nemlig ikke hvordan man gør jvnf. http://www.eksperten.dk/spm/807931)åbne en browser i hele tre tilfælde, der videre skal figurere på flere sider, har jeg foretaget en kopiering, men linksene dør.
Se på cv - sitemap - kontakt. De fungerer kun på siden "kurser, udvikling og foredrag"!

Kan man ikke kopiere links fra en side til den næste uden at linksene dør?

Bispørgsmål: hvordan kan det være at man skal forsøge to gange i IE, når man trykker på cv første gang, dukker et browservindue op i den rigtige størrelse, men uden tekst i. Når den er lukket ned og man prøver igen, er der bid.
Avatar billede w13 Novice
29. november 2007 - 19:40 #1
Jo, du kan godt kopiere links. Men i dette tilfælde skal der åbnes popup-vinduer, som kræver noget JavaScript-kode. Så dine popup-links virker ikke, hvis du ikke har følgende kode på siden også:
-----------------------------------------------------
<script type="text/javascript">
<!--
function MM_preloadImages() { //v3.0
  var d=document; if(d.images){ if(!d.MM_p) d.MM_p=new Array();
    var i,j=d.MM_p.length,a=MM_preloadImages.arguments; for(i=0; i<a.length; i++)
    if (a[i].indexOf("#")!=0){ d.MM_p[j]=new Image; d.MM_p[j++].src=a[i];}}
}

function MM_swapImgRestore() { //v3.0
  var i,x,a=document.MM_sr; for(i=0;a&&i<a.length&&(x=a[i])&&x.oSrc;i++) x.src=x.oSrc;
}

function MM_findObj(n, d) { //v4.01
  var p,i,x;  if(!d) d=document; if((p=n.indexOf("?"))>0&&parent.frames.length) {
    d=parent.frames[n.substring(p+1)].document; n=n.substring(0,p);}
  if(!(x=d[n])&&d.all) x=d.all[n]; for (i=0;!x&&i<d.forms.length;i++) x=d.forms[i][n];
  for(i=0;!x&&d.layers&&i<d.layers.length;i++) x=MM_findObj(n,d.layers[i].document);
  if(!x && d.getElementById) x=d.getElementById(n); return x;
}

function MM_swapImage() { //v3.0
  var i,j=0,x,a=MM_swapImage.arguments; document.MM_sr=new Array; for(i=0;i<(a.length-2);i+=3)
  if ((x=MM_findObj(a[i]))!=null){document.MM_sr[j++]=x; if(!x.oSrc) x.oSrc=x.src; x.src=a[i+2];}
}
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0
  window.open(theURL,winName,features);
}
//-->
</script>
Avatar billede charley78 Novice
29. november 2007 - 22:50 #2
Super duper. Mange tak!
... og den kode er altså allerede af egen drift(?) blevet fremstillet i den første fil?
Ja, jeg må indrømme at jegh er lidt i tvivl om hvornår den er genereret, da jeg i forvejen har pasted koden ind på alle tre ord og kun rettet lidt i dem efterfølgende.

Jeg vil meget gerne bede om svar på det ovenfor anførte, men skal du ikke også have points?
Avatar billede charley78 Novice
29. november 2007 - 22:56 #3
hrmmm... desværre har jeg nu pasted det i head'en på de to andre overskrifter  under hvilke
Avatar billede charley78 Novice
29. november 2007 - 23:02 #4
glem alt om sidste kommentar. Alt underkontrl. Det virker!
Tak ;o)
Avatar billede w13 Novice
29. november 2007 - 23:45 #5
Oki :)
Avatar billede w13 Novice
01. december 2007 - 12:34 #6
Takker for point!
Avatar billede charley78 Novice
01. december 2007 - 13:25 #7
:o)