Avatar billede olegna Praktikant
13. november 2007 - 15:39 Der er 2 kommentarer

En Form afskærmet for al teknisk adgang - hvordan retur til Desig

I en Formular er alle 'tekniske' visninger sat 'off' for at brugeren skal få så enkelt et interface som muligt (og ikke gøre noget forkert). Men nu kan jeg ikke selv komme ind i design view :-(
Ved start af mdb-filen starter Formularen uden en change for at åbne Design view eller se de bagvedliggende tabeller.
Har søgt efter en parameter til en RUN kommando uden held.
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
13. november 2007 - 17:10 #1
Hold SHIFT nede mens du starter databasen.
Avatar billede olegna Praktikant
14. november 2007 - 10:17 #2
SHIFT+'Start DB' er prøvet uden held (XP og Office 2003)!