Avatar billede gamemaster Nybegynder
29. oktober 2007 - 16:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

App Update via nettet

er der nogen der ligger inde med en source code til en form så man kan opdater sit program via nettet

jeg er ved at skrive et prog.. i VB.Net
og mangler en funktion til at opdater programmet over nettet
har prøvet mig lidt frem men det er ikke rigti løkkes for mig
jeg ønsker at brugeren af mit program skal kunne opdaer det nemt.

på forhånd Mange tak

Gamemaster
Avatar billede swiatecki Novice
29. oktober 2007 - 19:01 #1
Jeg ved at til C# har man ClickOnce - og kunn egodt forestille mig det også duer til VB.net

Har desværre ingen source
Avatar billede gamemaster Nybegynder
29. oktober 2007 - 20:28 #2
hej swiatecki
Du skulle vel ikke vide hvor jeg kan finde noget om ClickOnce
Avatar billede swiatecki Novice
30. oktober 2007 - 19:36 #3
Avatar billede gamemaster Nybegynder
06. november 2007 - 15:47 #4
Har selv fundet noget spørg... lukket