Avatar billede bendixen Novice
26. september 2007 - 13:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ikke til stede

Hvordan finder man ud af at pc'en ikke er blevet brugt i en periode.
Ligesom i messenger hvor når man ikke har brugt sin pc i 5 min så er man ikke til stede.
Næste gang man rører sit tastatur/mus så er man online igen
Avatar billede sherlock Nybegynder
26. september 2007 - 14:43 #1
Avatar billede sherlock Nybegynder
26. september 2007 - 14:46 #2
Og så sæt en timer, som bliver genstartet hvergang der tastes eller flyttes/klikkes med musen.
Hvis timeren får lov til at løbe ud, så er der gået det ønskede interval, uden brugeraktivitet.
Avatar billede bendixen Novice
31. august 2009 - 11:49 #3
Smider du lige et svar?
Så vi kan få lukket denne tråd
Avatar billede bendixen Novice
03. april 2012 - 14:11 #4
luk