Avatar billede stoffer Nybegynder
14. august 2007 - 21:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hosting af Microsoft Publisher website.

Hej, jeg er blevet forespurgt på hosting af et website lavet i microsoft publisher.

Jeg har ikke selv forstand på programmet, men har dog fået fortalt at det ikke laver normale HTML sider.

Derfor, hvad skal der til for at hoste et site lavet i MS publisher... skal der frontpage server extensions til?

Hilsen stoffer
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. august 2007 - 21:27 #1
Mig bekendt kan publisher lave html, koden er bare ikke særlig køn og kræver mig bekendt ikke frontpage server extentions. Det er ligesom word og powerpoint, de kan lave websider med links og det hele, de er bare ikke gode til det
Avatar billede stoffer Nybegynder
19. august 2007 - 22:19 #2
Mjaeh du havde ret mht html. Man kan også bruge frontpage extensions.