Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2007 - 09:51 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

ISP til mindre virksomhed

Jeg sidder i en mindre virksomhed i København, og vi kunne godt tænke os en større internetforbindelse. Vi har p.t. TDC ADSL. Vi synes dog at TDC's bud på en større forbindelse er uforholdsvis dyr.

Kan I anbefale nogen udbydere, der har god hastighed til en god pris. De rigtige tekniske forudsætninger for at servicere erhverv. Samt en god Quality of Service (minimal / ingen nedetid osv).

Man kan jo sagtens søge sig frem på Google efter firmaer der lover guld og grønne skove for ingen penge, men hvilke af disse er seriøse, og hvem af dem holder aldrig hvad der bliver lovet?
Avatar billede darrich Novice
12. juli 2007 - 10:15 #1
Ja, der er mange spillere på markedet, men ikke alle er lige seriøse.

Jeg vil anbefale jer at kigge på Cybercity
http://www.cybercity.dk/produkter/mindre_virksomheder/

Deres produkt til mindre virksomheder hedder ADSL_pro
http://www.cybercity.dk/produkter/mindre_virksomheder/internet_til_virksomheden/adsl_pro/
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2007 - 13:02 #2
Ja... men på CC ADSL pro tilbydes max 768 kbit i upload... og det er lige i underkanten når man dagligt sender store filer ud af huset.
Avatar billede darrich Novice
12. juli 2007 - 13:56 #3
okay...med det i betragtning

Nu ved jeg ikke hvor i landet i er bosiddende, men Dansk Bredbånd er dem som vil give mulighed for bedst upload hastighed.
De har
De har samarbejde med en lang række el-selskaber rundt i landet. http://www.danskbredbaand.dk/1506.aspx

Eksempel på priser i København: http://www.danskbredbaand.dk/1347.aspx
Avatar billede darrich Novice
12. juli 2007 - 14:01 #4
Fullrate er også en mulgihed, men henvender sig mest til private og er kun til stede på alle de store/billige centraler i landet, men her kan man få billig bredbånd og køre op til 2 Mbit upload til billige penge.
https://www.fullrate.dk/produkter/prisliste_bredbaand.php

Dog vil jeg stille spørgsmålstegn ved om servicen vil leve op til jeres behov/forventning.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2007 - 16:07 #5
Som jeg startede med at skrive, så er vi bosiddende i København ;) Fullrate har været i betragtning, men jeg har hørt et par dårlige historier fra deres kunder, samt synes de er lige lovig hurtige til at love det hele til det halve ("smart i en fart" eller direkte utroværdige)... uden at have noget at have det i. Jeg tror lige jeg vil kigge nærmere på Dansk Bredbånd.

Jeg sidder bare lidt og tænker (og heraf dette spørgsmål): "Hvad bruger andre mindre virksomheder, og er de glade for det, de så bruger?

Tak for dine svar darrich :)
Avatar billede canzer Nybegynder
17. juli 2007 - 11:18 #6
Jeg tror en del mindre virksomheder i kbh området (hvis de har mulighed for det) vælger en fiberudbyder der er i deres område. Det giver stor mulighed for senere opgradering og/eller egen server hosting der tillader mange at arbejde udefra. Så som darrich siger, så prøv at finde noget fra Dansk Bredbånd..