Avatar billede mr-bob Nybegynder
20. juni 2007 - 17:22 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Søger webhost?

Leder efter et sted at smide min hjemmeside op.

Der er så mange om markedet, og det er sindsygt længe siden jeg selv har haft tjek på hvem der har en god service/oppetid og så til en penge man kan betale..

erfaringer og foreslag er hjertligt velkomne.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
20. juni 2007 - 18:27 #1
Hej Bob.
www.sydjyskweb.dk

Sig frem hvad du har brug for...
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. juni 2007 - 19:04 #2
Jeg kan varmt anbefale www.intergate.dk og www.unitspeed.dk. Jeg bruger selv begge og har gennem tiden prøvet en del. Disse 2 er de udbydere jeg klart kan anbefale.
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. juni 2007 - 21:42 #3
Hvis oppetid er vigtigt, så www.scannet.dk, www.dandomain.dk eller www.acomma.com - Hvis du vil have en god oppetid, men samtidig betale en del mindre så har jeg også gode erfaringer med www.gigahost.dk
Avatar billede mikkelk Nybegynder
24. juni 2007 - 21:45 #4
Jeg har haft rigtigt gode erfaringer med www.surftown.dk
Avatar billede mr-bob Nybegynder
24. juni 2007 - 22:27 #5
hvis jeg nu har købt et domæne igennem, kan jeg så godt bruge det hvis jeg køber et hotel hos f.eks www.gigahost.dk? eller skal man flytte til til det sted hvor man har sit web hotel?
Avatar billede mikkelk Nybegynder
24. juni 2007 - 22:43 #6
domænets dns skal blot pege på dit webhotel. Dette kan enten gøres ved at bestille en redelegering gennem din nye hotel-udbyder eller ved f.eks. at benytte en service som gratisdns, hvor man selv flytter sit domæne og selv administrerer dns. (gratisdns kræver dog en lille smule tålmodighed og indsigt i DNS)
Avatar billede mikkelk Nybegynder
24. juni 2007 - 22:44 #7
gratisdns findes sjovt nok på www.gratisdns.dk
Avatar billede mikkelk Nybegynder
02. juli 2007 - 12:29 #8
Og en rettelse... har ikke længere gode erfaringer med surftown! Tværtimod. Hold dig fra dem!
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. august 2007 - 12:48 #9
lukke lukke
Avatar billede mr-bob Nybegynder
24. september 2007 - 15:50 #10
sådan ;-) bedre sent end aldrig