Avatar billede graspman Nybegynder
20. juni 2007 - 09:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Webhotel/ftp server med flere FTP konti

Hej,

Jeg står og skal bruge et lagerhotel/webhotel hvor der er mulighed for at oprettet flere brugere (ca. 20) til FTP.
Er der nogen der kan komme med nogle forslag.
Jeg har ikke brug for en hjemmeside, men kun ftp.

Det skal helst være driftet i danmark med dansk support.
Avatar billede showsource Seniormester
20. juni 2007 - 09:34 #1
ehh, www.web10.dk har muligheden for at oprette flere ftp brugere, som så har adgang til bestemte mapper
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. juni 2007 - 11:47 #2
Men det vil web10.dk jo ikke tillade: "Den allokerede diskplads er beregnet til websider, e-mail og database. Web10 tillader ikke anvendelse af diskplads til lagring af større filer til download, streaming media eller opmagasinering af materiale, der ikke er tiltænkt brug i forbindelse med websider, e-mail eller database."
Avatar billede graspman Nybegynder
20. juni 2007 - 13:00 #3
Er der andre bud?
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
20. juni 2007 - 18:25 #4
Hvad er det for nogle filer ?
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. juni 2007 - 19:03 #5
Hos www.intergate.dk kan man også oprette flere ftp konti. Bruger selv intergate.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. juni 2007 - 20:35 #6
intergate.dk har ca. de samme regler: "Formålet er give meget plads til webdokumenter, og ikke som et "offsite" lagerplads for elektroniske filer. "

Det er ikke for at være negativ, men spørgeren skal ikke ledes på vildspor, og bruge penge forgæves. Og nej, jeg kender ikke et svar,
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. juni 2007 - 22:34 #7
Beklager den havde jeg ikke lige set i deres betingelser - jeg beklager.
Avatar billede graspman Nybegynder
02. juli 2007 - 14:20 #8
Har fundet et selv: elitehost.dk - de har flere ftp konti.
Avatar billede graspman Nybegynder
02. juli 2007 - 14:20 #9
takker for indput
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juli 2007 - 16:06 #10
Også elitehost.dk har regler, der ikke helt passer til dine behov: "Hensigten med Elitehost er at levere en diskplads til webdokumenter, ikke at fungere som ekstern diskplads for elektroniske/binære filer."