Avatar billede lightkeeper83 Nybegynder
22. maj 2007 - 16:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forstærk WRT54G signal

Jeg har en Linksys WRT54G v. 1.3 trådløs router. Jeg ville gerne have den til at række til mit arbejde, som ligger knap 100 meter væk. Der er ikke Internet på arbejdet, så det ville være godt, hvis jeg kunne tage min bærbare med og gå på mit trådløse netværk.

Hvordan gør jeg dette på den absolut billigste måde? Skal sikkert have en antenne eller noget, men jeg har ikke det store forstand på opsætning af trådløse netværker, så jeg vil gerne have en udførlig guide.

Håber I vil hjælpe.
Avatar billede zinuss Nybegynder
22. maj 2007 - 21:03 #1
100 meter er godt et stykke.. Men jeg ved at man kan skue op for sende styrken med en tredje parts firmware til linksysen. http://www.hyperwrt.org/ skulle vist være den bedste til dette, men husk at garantien ryger når du ligger en anden firmware end linksys egen.

Ellers skal du nok invistere i ngoet antenne, men der er lidt for uviden til at kunne svare :)

læs om wrt54g(l)(s) her: http://en.wikipedia.org/wiki/WRT54G
Avatar billede lightkeeper83 Nybegynder
25. oktober 2008 - 17:32 #2
Da dette ikke er aktuelt mere, så kan du afgive det som svar, og du får de 30 point.
Avatar billede lightkeeper83 Nybegynder
26. oktober 2008 - 15:04 #3
Lukket